Mitt nyår!

Mitt nyår var mycket bättre än väntat, först fixade sig jag och Felicia och drog sedan till Puls för middag med pojkarna och annat bra folk. Måste säga att Hr-Pojkarna gjorde ett riktigt bra jobb med maten!! Efter de drog vi vidare in till Östhammar på lite party, stanna där till "nyår" och firade det med alla underbara vänner. Efter de hände det lite hemska saker och sen gick vi hem till Felicia och tog de lite lugnare och hade de trevligt. Sov sedan hos Jonte med Moa och imorse (typ vid 13.00-14.00) drog vi och käkade pizza. Sen har man tagit de lugnt hela dagen och nu e jag äntligen hemma. Så nu blir de bara ligga i sängen och dö hela kvällen då jag kanske drar iväg på en spontan resa till Spanien imorgon, ja vi får se vad som händer!

Middagsbilder
Hos Matej







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0