I will miss you

I morse åkte min älskade syster och hennes 2 kompisar ner till Gran Canaria och ska nu bo där minst 4 månader. Och mitt hejdå till henne sa jag i sömnen och kommer knappt ihåg de, känns ju sådär lagom kul. Ville ju ge henne en bamsekram och en liten lyckospark i röven. Men jag önskar er alla lycka och hoppas verkligen ni har de bäst nu tjejer! Partaja sönder, hångla me snygga spanjorer, sola och bli bruna och allt sånt där ! Kommer sakna er och speciellt dig Micaela Gustavsson!

En gullig bild på tjejerna!



En skitsöt bild på Mickis och Ida


Jag och syster sommaren 2010



We are sisters. We will always be sisters.
Our differences may never go away, but neither, for me, will our song.

Kommentarer
Postat av: Mickis

HAHA ALSKAR DIG GULLUNGE!! Vill att du ska komma ner hit och leka med oss :D Ida och Erika halsar! ;)

2011-09-15 @ 21:37:26
URL: http://locaaachicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0