Tjaba tjena hallå?

Igår kväll kom Sandra hit och vi åt tacopaj, godis, och massa chips, kollade på flera roliga filmer och hade det mysigt. Nu känner jag mig faktiskt lite bättre i förkylningen också, har bara typ hosta mest nu (dock det som är jobbigast) det kliar i halsen hela tiden och så. Menmen skönt att slippa sitta isolerad inne på sitt rum 24/7. Just nu sitter Sandra och spelar Ice Age spel på min iPad medans jag sitter här och bloggar, käkar lite chips och godis. Hehe. Menmen nu ska jag slå henne med en kudde i huvudet, för de var så hon väckte mig imorse, galet sur jag blev! Hatar bli väckt, om de inte är på något gulligt sätt, och kan inte precis säga att bli slagen i huvudet ett antal ggr med kudden är speciellt gulligt. Men de är ju bara vad jag tycker. Jaja, har inget att blogga om, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0