Så har min helg varit

I Fredags skulle jag på maskerad i Österby, men de blev lite ändrig i schemat så drog till Felicia och var me henne och Gizem istället. Efter en stund drog vi och Vicki vidare till Norrskedika på lite party. Dock var de inte precis mycket party, men de var trevligt iallfall. Sen vid ett drog jag och Felicia hem till Jonte och chillade med han och Tim. Sen somnade vi där och sover över. På morgonen sen drog vi hem till Felicia och käka, sminkade och klädde ut Jonte som en tjej inför maskeraden som skulle ske på kvällen i Gimo. Men sen när vi var klara drog jag hem för att träffa Pappa, Laila och mina små sötnosar. Vi gick ut och käkade och hade de lite mysigt innan dom skjutsa hem mig och jag började fixa mig inför kvällens festligheter. Hade iallfall jätte trevligt den kvällen och kul att lära känna massa nya människor. Sen tidigt på söndagsmorgonen tog jag bussen till Rimbo för att träffa Pappa och släkten. Fick massa fina presenter som kanske kommer upp på bloggen senare! 

Min utkläddnad på maskeraden! (pirat)




Mina småflätor jag hade för att bli lite mer piratig, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0