Oj vad tiden går fort!

Klockade på klockan precis och den är ju över tolv? Trodde jag verkligen inte. Nu den senaste halvtimmen har jag fixat ögonbrynen, målat naglarna och dragit upp håret i en speciell knut. Kan berätta imorgon hur jag gjorde (om de blir bra) annars håller jag tyst om de och försöker nya sätt tills de som jag vill ha de. Men ska väl nu spela lite wordfeud i sängen, slå på en film och sen sova. Imorgon blir de skola, samma som idag... Mådde inte speciellt bra men ville in och gratta Anny som fyllde år. Men jag hoppade över sista lektionen eftersom jag hade en och en halv timmas hål innan den började och kände mig inte alls pigg och kry. När jag kom hem satte jag på Twilight och käkade lite kladdkaka och drack te. Jätte mysigt faktiskt. Imorgon efter skolan om de är fint väder, ska jag ta med mig kameran ut och fota massa bilder. Känns som de var länge sen sist.
Menmen nu blir de sängen! Goodnaaatt

Lite bilder från hösten - 10






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0