Lever i min egna lilla värld

Jag har kännt mig jätte glad nu i över en vecka och de känns som mitt liv börjar falla på plats igen.
I fredags var jag i Alunda på fest, det var roliga och mindre roliga saker som hände. Och sen i Lördags var jag i Norrskedika på lite fjortispartaj, där var de sama sak både roliga och mindre roliga saker. Men men lika glad är jag för de! Men i helgen har jag både återfunnit gamla vänner och slängt bort några nya som jag trodde jag kunde lita på men tydligen inte. Men helgen har iaf varit bra och jag är nöjd med den. Dock är jag sjukt trött nu, har inte sovit så bra natten mellan fre-lör och lör-sön. Och igår kändes det rätt ensamt att sova själv, så somnade ganska sent. Men la mig och såg på film så till slut somnade jag. Inatt kanske jag tar fram mitt stora mjukisdjur och sover med, haha så mysigt att ligga och krama om något om nätterna. Haha men nu har jag inget mer att blogga om ! Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0