Godmorgon

Har inte bloggat på hela helgen för jag inte haft tid och igår funkade det inte att logga in. Men idag verkar allt funka så då passar jag på att skriva av mig.
Fredag, satt hemma till typ nio på kvällen sen tog jag bussen in till Östhammar och va med Jonte och Herman. Dom satt och lana på sina datorer, och jag körde på min iPad. Sov där och på lördag vid ett tiden gick jag hem till Sandra och var där till typ åtta sen drog vi hem till Natta och chillade, sedan vidare till Jonte. Men Sandra var sjuk så vi var bara där typ en timme sen ville hon hem. När vi kom hem till henne igen somnade hon på direkten så jag drog ut och mötte Jonte och Herman, sen gick jag hem igen och var hos Sandra en liten stund till. Men sen kom Mille med bilen och körde hem mig, så gulligt av han! Sen igår (söndag) så sov jag och kollade på film hela dagen. Jätte härligt att få slappa lite !
Men nu ska jag börja jobba lite på min lägenhet! Hejhopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0