If you have a problem, face it. Don`t facebook it!

Aww, min kissemisse ligger här bredvid mig och snarkar, haha så sjukt gullig hon är ibland.
Ikväll orkar jag verkligen inte dra iväg på några äventyr för de har varit rätt många såna för mig denna vecka och har sovit vääldigt lite. Så ikväll ska jag sova, äta godis och sova lite till. Så festen idag håller till i min säng!
I söndags drog jag ju till Östhammar o skulle ha mys kväll me Felicia. De blev mysigt bara att vi blev två till, Puls och Kim. Vi hade iaf skit kul, bilder på våran kväll kanske kommer upp senare om de andra godkänner bilderna! Hehe.
Men sen på Måndagen vid typ 2 tog jag bussen till Rimbo för att vara med Issah. På kvällen kom Patrik och Victor och vi satt typ och snacka, käka chips och lite så. Somnade sen och vaknade av att Victor dragit och Issah bäddade i ordning. Sen vid fyra tiden idag tog jag bussen hem. Sen har jag gjort lite smått och gott när jag kom hem som jag inte tänker nämna i bloggen. Så byebye på er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0