1-27

Tänkte köra en sån här list sak! Och se hur bra de går denna gång !

1 - en bild på mig själv + 10 fakta
2 – en bild på mig som liten
3 – en bild på dig och din bästa vän
4 – vad jag vill bli när jag blir stor
5 – en vän som alltid ställer upp
6 – typ av killar jag faller för
7 – dina stora intressen
8 – bästa minnet med mina vänner
9 – bild på en maträtt jag gillar och varför
10 – en bild på mig idag och vad jag hade på mig
11 – min allra första kärlek
12 – en bild på ett ställe jag saknar
13 – en bild på mig själv för ett år sen
14 – en fest du aldrig glömmer
15 – min favorit årstid och varför
16 – min stora idol
17 – min första fylla
18 – min favorit film.
19 – en bild på mig och min familj
20 – min favorit mat
21 – mitt hus
22 –hur mitt liv ser ut om ett år
23 – en annan blogg jag följer varje dag
24 – min allra första bästa vän
25 – mitt favorit program
26 – varför jag bloggar
27 – en bild på mig idag och vad jag hade på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0