3 dagar kvar!

3 dagar kvar sen äntligen jul! Är fortfarande sjuk och blir bara värre för varje dag som går. Som ni ser gjorde jag en ny header. Skit onöjd. Haha den blev verkligen skit ful men är helt borta och jätte trött så orkar inte göra om den. Idag var jag en snabbis i skolan för att prata me Sofie och hämta skolkatalogen men kom därifrån utan katalog. Sen drog jag ut och åt med mormor och morfar på kina resturang. Jätte mysigt förutom alla puckon på borden bredvid. Efter de åkte vi hem till dem och klädde julgrannen och sen sov jag ett x antal timmar då jag är helt slut hela tiden. Så idag blir de inge åka och träffa kompisar som jag velat utan bara ligga och sova hela kvällen och imorgon blir de julshopping.

Så godnatt på er dax för mig att sova lite till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0