Var dig själv för alla andra är upptagna!

Hejsan hoppsan! Ligger här i min säng och har gjort de hela dagen, har haft världens huvudvärk och illamående eftersom jag slog i huvudet rätt rejält i morse, haha inte den smartaste. Kanske ska in och möta Sandra snutt en stund ikväll annars får de bli någon annan dag i veckan, för hon flyttar ju till Uppsala nu, så då kan vi ses mycket oftare. Skönt att ha någon vän i Uppsala, de flesta bor en bit ifrån mig. Men ser verkligen inte fram emot skolan imorgon... Men har iaf sovmorgon så de är najjs, men slutar 16.25, mindre najjs. Men ska väl inte klaga, vissa kanske har de värre. Men nu ska jag föna mitt hår och lite sånt.

Jag använder got2b som värmeskydd, tycker ni de är bra eller dålig?
Själv kan jag inte bestämma mig.



iPaden är med mig som alltid !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0